Marmor-STORT

Rekkehuset ble ikke solgt - så overtok Proaktiv v/Caroline Ringså Ask oppdraget

Etter 4 måneder i markedet var rekkehuset i Marmorveien i Oslo fortsatt ikke solgt. Da må man gjøre noe annerledes.
 
Skrevet av: Christina Pedersen
Publisert: 26. okt 2020
"Et annet meglerforetak hadde hatt boligen ute for salg i 4 måneder da selger kontaktet meg", sier megler og daglig leder Caroline Ringså Ask, hos Proaktiv Briskeby.

Da rekkehuset ble lagt ut for salg på nytt ble innpakningen endret for å treffe riktig kjøpegruppe. Presentasjonen av nærområdet måtte også friskes opp. Hvilke muligheter har du i området? Hvor ligger nærmeste barnehage og skole? Når vi skal selge bolig spisser vi alltid kjøpegruppen. Det er helt avgjørende at riktige folk får riktig informasjon. Det er selvsagt ønskelig at det er rett kjøper som kommer på visning. Hvem er det? Jo, det er de som ser etter nettopp denne type bolig og som kanskje har ventet lenge på at den skulle komme for salg. De kan vi ikke gå glipp av. 

De som kjøper et rekkehus er som regel etablerere eller barnefamilier. De ønsker seg nærhet til turstier og barnehager. Helst parkering like ved boligen og gjerne eget uteområde. For de er det viktig at hverdagen er mest mulig effektiv og tilrettelagt, dette vet Caroline. Derfor ble boligen solgt etter en lite uke i markedet, til en høyere pris enn tidligere. 

marmor

Når du skal selge bolig er det helt avgjørende for sluttresultatet at du får riktige råd til riktig tid. Ikke la tilfeldighetene råde - sørg for å velge en megler med en gjennomtenkt plan.

marmor2
 

Komme i kontakt med Caroline? Klikk her! 

Del denne artikkelen

Relaterte artikler

Les flere artikler av samme emne